zondag 19 februari 2017

Sunday drawing


Ik tekende mijn droomplek om te haken!
Bolletjes garen om van te snoepen,
de natuur om me heen,
een goeie stoel met een granny-kussen,...
En natuurlijk beestjes om me heen.
Wie goed kijkt, vindt het rupsje op de vaas,
het lieveheersbeestje op het tafellaken,
het vogeltje in de struik,
het citroentje in de lucht en de kat onder tafel...
Was het al maar zomer!

I made a drawing of my dreamplace to crochet!
Skeins of yarn to taste,
surrounded by nature,
a good chair with a granny-pillow...
And ofcourse lots of small animals around.
If you look closer,
you will probably find the caterpillar on the vase,
the ladybug on the table cloth,
the bird in the bushes,
the butterfly in the air
and the cat on the ground...
Hurry summer!


Ik ben ook begonnen aan een nieuw haakwerkje.
Jullie mogen drie keer raden ;-)
Het wordt een... huisje!
Maar anders dan de vorige keren,
maak ik er nu een kussenhoes van.
Wordt vervolgd!


I also started a new project.
You may guess ;-)
It's going to be a... house!
I'm going to make a house pillow this time.
To be continued!




Sigrid x

36 opmerkingen:

  1. Mooi getekend! Lijkt me een heerlijk stekje om te haken of gewoon te luieren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Alet! Ja, gewoon luieren mag ook :-) goed idee!

      Verwijderen
  2. Dat huisje past mooi bij je prachtige tekening!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend super mooi getekend. En alle kleurtjes, daar word ik zo vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk plekje denk ik, met alles waar je van houdt. Ben benieuwd naar je kussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige tekening waar ik me wel thuis zou voelen. Wat leuk ook al die kleine details.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt wel tekentalent, heel mooi. Perfect plekje om te haken.
    Fijne week,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I wish I could sit next to you in that drawing and crochet and chat. Beautiful work.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. That would be so nice, you're always welcome, I'll just draw another chair :-)

      Verwijderen
  8. Hey Sigrid,
    Wat een mooie tekening. Ik ben echt jaloers op je teken skills. Super leuk. Ik ben benieuwd naar je huisje. Ik kwam toevallig net van Repeat Crafter me een patroon tegen voor een huisjeskussen, en ik moest direct aan jouw denken hihi.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben gaan kijken naar dat huisjeskussen, bedankt voor de tip. Het mijne wordt helemaal anders, met veel details, maar dat kussen vond ik ook wel leuk!

      Verwijderen
  9. Was het inderdaad al maar zomer :-)) Knap getekend en prachtige kleuren gebruikt. Je hebt echt talent! Voor zo'n leuk plaatsje zouden er velen tekenen vrees ik. En dan je haakwerkje ... super die snoepjeskleuren ♥

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk om zo af en toe weg te dromen. Een huisjeskussen had overigens ook niet misstaan op de stoeltje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zomer... Zucht... Op de terras zitten en haken. Er gewoon van genieten...
    Prachtige tekening! Je kan er bij wegdromen. En weer wakker worden, als het huiskussen klaar is...
    Veel plezier deze week!
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie tekening, ben echt wel jaloers op je tekenkunsten,weet je wat ernog ontbrak op je tekening, ja een paar duifjes, maar ik versta het wel met die ophokplicht mogen ze niet buiten komen (grapje) ben benieuwd naar het huisje
    groetjes
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi. Ik zie hier nog wel wat duifjes, maar het zijn wilde duiven ( bosduiven en Turkse tortelduiven ). Die hoeven niet in het hok, dus die kan ik er nog snel bij tekenen :-)

      Verwijderen
  13. Wat een heerlijk plekje heb je getekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige tekening! En goed idee: weer een huisje haken :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezellige tekening, om bij weg te dromen ;-)
    Nog even en dan kunnen we weer genieten van de zonnestralen.

    Groetjes van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer zo mooi getekend!!! :-)
    Ik kijk ook al uit naar wanneer ik terug op mijn terras gezellig kan gaan zitten haken/breien. Nog eventjes! ;-)
    Lekker zoete snoepkleurtjes. 'knibbel knabbel knuisje...'

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijk plekje, daar wil ik ook wel eens haken. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat knap getekend! Heel mooi plekje en vooral (na zo'n druil-dag); zonnig!
    Volgende keer maar een iets luiere stoel tekenen, dan kunnen de luikjes ook even dicht :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt tekentalent. Het ziet er heel gezellig uit bij jou. Als je er nog een stoeltje bijzet, kom ik gezellig bij jou aanhaken.
    Mooie kleurtjes trouwens voor je nieuwe project.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en kom er gerust bij zitten, er is vlug een stoel bij getekend!

      Verwijderen
  20. I love your pretty drawing you made. You crochet is nice too. Thanks for sharing at C&C with J&J.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is so pretty!

    I would love for you to share this with my Facebook Group for recipes, crafts, tips, and tricks: https://www.facebook.com/groups/pluckyrecipescraftstips/

    Thanks for joining Cooking and Crafting with J & J!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie droomwereld! Geweldig hoe je daar gehaakte dingen in hebt getekend. Knap hoor!
    Groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een heerlijke tekening, echt voor in een lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een heerlijke tekening! Ook echt mijn idee van een droomplekje:).

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Do you accept company in your dream place! I would join you gladly :)
    It is a beautiful and inspiring drawing and I cannot wait to see your house pillow!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Your picture is beautiful and I love the colours in your crochet :)

    BeantwoordenVerwijderen